Alexandra_W
Trådstartare
Alltså seriöst, de måste ha väldigt, väldigt grova och långörade ponnyer på Irland
Åringen har fått en hornhinneskada och för att slippa stå mer än nödvändigt på boxvila så införskaffade jag en Rambo flughuva med båge, och tejpade igen halva sidan så det blir mörkt för det ögat. Åringen håller D-ponnymått för dagen. Velade innan om han skulle ha ponny eller cob, sen fanns det bara ponny när jag skulle köpa så fick bli det.
Och jag vet inte riktigt, men jag har ont i magen av allt skrattande och är väldigt glad jag bor avskild på landet. För tja alltså.... Den är inspänd allt som går och lite till....
Det är tur att det regnar och att den inte primärt var tänkt till insekter. För det skulle den vara fullkomligt värdelös till med tanke på hur extremt den glipar överallt. Fan nu såg jag bilden och började skratta igen
Och jag vet inte riktigt, men jag har ont i magen av allt skrattande och är väldigt glad jag bor avskild på landet. För tja alltså.... Den är inspänd allt som går och lite till....
Det är tur att det regnar och att den inte primärt var tänkt till insekter. För det skulle den vara fullkomligt värdelös till med tanke på hur extremt den glipar överallt. Fan nu såg jag bilden och började skratta igen