Dålig batteritid

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Neet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 841
N

Neet

Jag har en experia mini som behöver laddas fullt tre gånger om dagen även om jag inte använder den... Finns det någon mer med samma problem och är det bättre att köpa en helt ny telefon än att byta ut batteriet? Isåfall är det någon som rekommenderar någon telefon med bra batteri och ljud i prisklassen 1000-2000 kronor? :)

Sv: Dålig batteritid

Prova rensa telefonen på onödiga appar. (många appar ligger i bakgrunden och snor ström..) Och ev. omformatera den. Ladda ur den helt och ladda upp den helt utan att pilla på den. Brukar fixa det mesta. :D

Sv: Dålig batteritid

Håller med föregående talare. kan även vara värt att köpa nytt batteri. köpte ett extra batteri till min galaxy s 2 för typ 30kr inklusive frakt på ebay :-P

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: sthu
·
IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: sthu
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 827
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 423
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka