JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Danska hingstar i 35-dagarstest
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Den danska hingstekåringen är i full sving och den danska nämnden tittar på ett pärlband av hingstar på hårt underlag - inför en stor...
Hästnyheter
Dansk varmblods hingstkommission har haft "frasortering" för 4-åriga och äldre hingstar med gångartsstam. Det innebar slutgiltigt...
Hästnyheter
Dansk varmblods hingstkommission har haft "frasortering" för 4-åriga och äldre hingstar. Det innebar slutgiltigt godkännande för flera...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Utan att göra någon värdering kan jag tänka mig att det kommenteras när han har stångtygeln så lös som han hade den första dagen. Det...
Mirtai
4 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 118 125
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
Idag kl 09:33
Svar: 6
Visningar: 1 609
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00