Sv: .dat fil

.dat filer tror jag kan komma från lite olika program, så man måste nog öppna den med det program som har skapat filen...
Vad inehåller den för något?

Jag använde visningsprogrammet för bild och fax i windows för att titta på ett kort taget med mobilkamera.

Vill du göra om det till ett vanligt jpg-kort är det enklast att öppna det i paint och sedan spara om det med ändelsen .jpg:idea:

Generellt sett brukar det fungera att öppna filen i en hex-editor och kolla efter taggar. De flesta program lämnar något i headern som visar vad det är för fil.

programmet g-spot kan identifiera en hel del

Liknande trådar

IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
888
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
680
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka