Sv: Dataspel!

Åhh, B&W... Det har jag nånstans i gömmorna, kanske dags att gräva fram igen och nörda lite!:banana: En annan gammal goding är ju Dungeon Keeper:love:
 
Sv: Dataspel!

Haha, nu är jag officiellt en NÖRD!

Kuta ner på stan och fixade mig ett Black and White 2 till den eminenta summan av 99 kr :D

Så mina kära bukefalister nu försvinner jag in i spelets dimma en stund :bump:
 
Sv: Dataspel!

Aha, du är en sån där som laddar ner extra :p Minns att jag hade en ko som djur jag, hehe.

Men Doom är ju inte så läskigt? Eller på den tiden när det kom ut var det nog det :D Pratade med en kille i butiken nyss som verkade va kompis med butiksbiträdet, han tyckte mitt spel var sååå gammalt. Kom ut 2005 :p
 
Sv: Dataspel!

Doom var nog läskigt då. FEAR och Undying toppar iaf min lista på läskiga spel nu:D

De gamla spelen är bäst i mina ögon som t.ex. Ultima serien:banana:
 
Sv: Dataspel!

Sambon hittade faktiskt B&W (visserligen bränd) i en kartong med spel som han glömt bort för ett par veckor sen och vart alldeles överlycklig. Själv tyckte jag att det verkade lite smådrygt :o
 
Sv: Dataspel!

Hmm, nu blev jag nästan sugen på att testa B&W 2. Jag har testat 1:an men det verkade lite drygt faktist. Tar tid att lära upp sitt monster va?

Vad är tjusningen med spelet?

Jag kan rekommendera HOMM 5, COH och Flatout 2 annars. De jag brukar spela. Fast spelar i stort sätt bara multiplayer ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp