• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 794
E

Egonson

Okej.. Nu har jag laddat hem och installerat DC++. Men jag fattar noll! Hur gör man för att ladda ner t.ex en låt??

Vad är hubbar, vilken hubb ska man ha, hur söker man, hur laddar man ner? Och allt annat som man behöver veta *totalt grön på detta*

Sv: Dc++

Jag har också precis laddad ner & jag fattar heller ingenting. :D Får väl kolla runt lite, kanske kommer på. ;)

Det måste finnas ett antal trådar om samma ämne här på buke, så det är nog bara att söka. :)

Jag hade kunnat hjälpa till men det känns så jobbigt att dra det här på Buke när det redan finns 1 miljon trådar om DC++ ;)

Jag sökte & hittade en tråd som det fanns en guide i typ. Så nu är jag jag proffs på DC ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
186
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka