JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Alla hästmänniskor jublar! Nu är årets upplaga av Gothenburg Horse Show i full gång. Ett evenemang som har tusentals åskådare...
Hästnyheter
Dressyrryttaren Emelie Brolin är ny tävlingsledare för dressyren på Falsterbo Horse Show. Hon efterträder Johan Lenz. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Sveriges bästa juniorer i hästhoppning gjorde upp under Göteborg horse show. Högst upp på prispallen i finalen stod 15-åriga...
Hästnyheter
Europas bästa hästar och ryttare räcker inte. För att Gothenburg Horse Show ska fungera krävs ett väloljat maskineri med totalt 350...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...
Lyan
2 minuter sedan
Svar: 1 879
Visningar: 183 680
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har en krocktestad sele som man fäster i remmen till bilbältet, den som går över kroppen på människor. Och sen kopplar i bältet. Det är...
Malibu_Stacy
6 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 85 536
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina orangea killifiskar är verkligen duktiga på att skrämmas. Jag kom hem, såg en hane ligga som pressad mot rutan på ett blad. Det såg...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 1 450
Visningar: 44 084
Djur
Septisk artrit
Hästvård Tack, det låter ju mer hoppfullt även för mig. Han har inte haft någon infektion, men inflammationen har av oklart anledning varit stor...
prinsessfeminist
43 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 1 774
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag håller på och förbereder mig för att åka till München och kolla på tävlingarna där. Tyvärr säger prognosen just nu regn, så det är...
warg
50 minuter sedan
Svar: 706
Visningar: 62 166
Grenar
Födda 2022
Svar: 546
Visningar: 79 422
Avel