De Niro dressyrstövlar

Centaur

Trådstartare
Någon som har De Niros dressyrstövlar? Berätta! :)

Hur hårda är de? Stämmer storlekarna bra eller är de små/stora? Töjer eller sjunker de mycket?

Jag har haft två par De Niro med dragkedja bak (tror det var Cesare och Ottaviano) och de var supermjuka, räknar med att dressyrmodellen är hårdare?
 
köpte ett par De Niro dressyrstövlar med polerat skin i sommras.
De är väldigt fina och hårda.
De stämmer ganska dåligt i storlektabellen upplever jag.
De är stora i foten. rymliga. jag har ca 40-41 i skor och köpte stövlarna i storlek 41. de är enorma!
och de är väldigt stora i omkretsen, jag har 37 i måttet på stöveln. de sitter inte som korvskinn utan de motsvarar ungefär alla stövlar jag haft från Königs i storlek 39.

Så min sammanfattning är att de är lite större i storlek
 
Låter som de bör provas då. Jag hade samma mått i de mjuka stövlarna som i alla mina Petrie.

Kontaktade Skara men de hade tyvärr inga provstövlar i lagom stl.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 360
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 406
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp