Jag har flera bygellösa BH:ar från Lindex. Vissa av deras modeller finns i "Full cup", vilket passar en större byst. Jag har nog D/E, och kan ha både den vanliga och "full cup"-modellen. Jag föredrar dock ovadderad, men jag tycker att den ger en fin, naturlig form och håller bysten på plats utan att kännas obekväm.
Såg tyvärr inga bygellösa i min storlek på hemsidan. Bara en bikiniöverdel.
 
Någon som vet en bygellös som fungerar i storlek 75 I-J ? Klarar inte av sportbh någon längre stund då brösten trycks ihop och blir svettig och kliar. Skulle vilja prova bygellöst men behöver få brösten separerade och något som ger stöd.
Vet vad du menar och jag har ändå bara F-G. Jag har haft EN sport-bh som klarat det utan att ha bygel. Tyvärr vet jag inte om man kan få tag på den i Sverige, var länge sen.

Däremot har jag en ganska ny sportbh som faktiskt har bygel som klarar det. Mwn även om den är bekväm så visst kännee man bygeln i vissa situationer. Men det är mindre obekvämt än alla andra sport bh.

Den som hittar en vanlig bygellös som verkligen klarar separering, hålla på plats åt alla håll och ge bra stöd får 20 guldstjärmor av mig.
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Söker nya sport bh, men vet inte vad jag ska söka på. Alla kommer upp med lösa inlägg, hatar det! Så det jag söker är: Mjuk utan att bli...
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Entourage
·
Kläder & Bli fin Jag behöver verkligen något utan axelband. Har flera klänningar med bara axlar i olika former och jag tycker inte det är snyggt när...
2
Svar
27
· Visningar
2 248
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 330
Senast: HeddaVovven
·
Kläder & Bli fin Jag har en hel del kläder med "konstig" skärning, öppen rygg, halterneck osv. Vanlig BH funkar inte under. Den syns och det tycker jag...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp