de vita senskydden från börjes (protect)

O

_otursbarn_

är dom bra...tänkte ha dom som slit och släng när ja ä ute å rider i skogen, ute i sanden( där vi hoppar lite små hinder) å så...är dom super kass eller? :confused:
tänkte ha dom til min arab/halvblods valack..han har nollor i skor ä ganska smala ben.. :smirk: vilken storlek..ponny eller full? :confused:
 
Jag har sådana :banana:
Köpte dom för typ två år sedan och visst, dom är repiga och väl använda men inte en betydande skråma!
Ett superkap!!

http://medlem.spray.se/connemara01/zinzan/zag.JPG <<-- där är dom! :D
Jag har full i mina. Huvudsaken är ju att de täcker senan... om du har ponny i storlek blir de nog för tajta över kotan och för korta då stl Full inte är sådär jättestora...

Mia!
 
okej..tack! då köper ja i storlek full då... har redan ett par te hoppning...men dom va lite dyrare så ja vill itne ha dom när ja rider i sanden :smirk:
 
Är de inte lite jobbigt att ha vita benskydd när man rider i skogen :confused:
 
jepp. vatten och svamp så blir dom vita igen. visst blir dom lite skitiga som inte går bort, i sömmarna och så.. men har man dom bara till vardags så tycker inte jag det gör så möe :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, Lite bakgrund - Jag har ägt min häst i ca 8 månader och jag har haft honom i 2 stall och 1 sommarbete sammanlagt. Och jag har...
Svar
11
· Visningar
1 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp