Bukefalos 28 år!

Dejtande?!

Sannahe

Trådstartare
Hur kan jag alltid misslyckas med mina dejter?!
Det känns som om det rinner ur sanden eller att jag inte vill vara för på!
När ska jag hitta min kärlek?!
Träffat en kille under hela sommaren men nu börjar det rinna ur sanden, han har mycket att göra och jag har en del att göra men jag vill bara vara med han ju!
 
Sv: Dejtande?!

Hur på kan man vara? Kan man kräva ett svar, varför det inte händer något mer ty?!
Eller känns jag som om en dryg brud som bara borde tagga ner :P
 
Sv: Dejtande?!

Oj , svårt...jag har nyss gjort slut med en kille , vi har varit ihop i 8 månader och jag känner att jag har för mycket omkring mig ..jobbar natt , hästar 6 tim/dag ..2 hundar ..
Skulle han börja vara på hade jag blivit arg o viljat vara själv ännu mera.

I mitt fall stiger han undan och jag ville vi ska vara vänner o han med så vi kommer att umgås ändå när jag känner att jag landat igen, inte som i ett förhållande utan bara ha roligt :D ...så försök inte vara på för mycket r mitt tips..

Såklart ska du fråga honom det du undrar över

Lycka till //martha
 
Sv: Dejtande?!

Hur på kan man vara?
Jag tycker att detta är en mycket märklig fråga, eftersom jag aldrig har känt sådär själv. För mig är det en självklarhet att man vill spendera tid med personen man är kär i. Hur kan man undgå att vilja träffa personen hela tiden? Hur gör man för att ignorera och låtsas om som det regnar?

Men jag antar att jag är en annan typ av intensiv människa. Hade en kille inte visat intresse, alltså velat umgås med mig ganska så intensivt i alla fall i början, så hade jag släppt honom och gått vidare. Då var han enligt mig inte uppenbart inte intresserad.

Jag förstår inte varför man inte kan ha en helt vanlig konversation där man pratar om livet, hur man vill leva, hur framtidsutsikterna ser ut och hur man känner inför allting.
 
Sv: Dejtande?!

Det är väl kanske så att man inte är så kär i människan , jag tycker om honom, men är inte direkt kär längre

Så tror jag det är i det flesta fallen , det svalnar helt enkelt o en del är fega o vågar inte stå för det och börjar bete sig korkat istället
 
Sv: Dejtande?!

Fast TS skriver ju att hon vill vara med honom men ändå rinner det ut i sanden. Skyller på att de har mycket att göra. De gånger jag varit riktigt kär har jag en kort period prioriterat om för att kunna spendera tid med den jag varit kär i. Sen återgår ju livet till det normala igen, men jag tycker att det är helt normalt att vänner försvinner en kort period när de träffat någon.
 
Sv: Dejtande?!

Fast jag tänkte mer ur killens perspektiv..hon ville ju kunna kräva ett svar varför inge mer händer
 
Sv: Dejtande?!

Fast jag tänkte mer ur killens perspektiv..hon ville ju kunna kräva ett svar varför inge mer händer
Ja, och det var ju det jag reagerade på. Vad då kräva? Man har väl normala konversationer med personer man dejtar? Eller vad gör folk med människor de dejtar?

Kan man inte prata så finns det ju inget hopp ändå liksom. Det måste ju gå att få svar genom att ha en helt vanlig konversation.
 
Sv: Dejtande?!

Fast jag tänkte mer ur killens perspektiv..hon ville ju kunna kräva ett svar varför inge mer händer

Jag personligen tycker inte att man kan kräva det och, vis av erfarenhet, så har det aldrig hjälpt mig i en process ur en relation. Den processen ligger hos mig, för min del alltså.
 
Sv: Dejtande?!

Hallå alla!
Tack för svar, vi båda jobbar shift och har jobbat om varandra ganska mycket. Jag har både häst och hundar så jag kan inte bara lägga det åt sidan.
Vi har självklart pratat men han är velig och vet inte vad han vill.
Jag har svårt att lita på killar efter ett mycket svårt förhållande för flera årsedan. Men det är något jag bearbetar, jag letar nästan efter problem på killar jag träffar :mad:
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: Otherside
·
Relationer Jag träffade en kille. Världens finaste. Jag föll för honom som jag aldrig fallit för någon tidigare, jag har aldrig känt så starka...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: moster_punk
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 863
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp