Dejtingtips :)

hej111111

Trådstartare
En kille som jag bara hälsat på ute, la först till mig på insta sedan skrev han på fb. Vi snackade bara lite allmänt. Han frågade vad jag skulle göra i helgen, jag jobbar vilket jag sa. Kändes som han ville fråga om vi skulle ses för sedan frågande han när jag slutade men sedan kom det inget mer. Vi har gemensamma vänner. Vet inte hur jag ska gå vidare. Är rätt blyg men det känns ju som att det är min tur att ta ett steg kanske. Han är förövrigt skitfin. Så lite tips?
 
Sv: Dejtingtips :)

kul!

om du vill att han ska fråga, vänta tills han frågar :)

om du vill vara den som styr upp det, gör då det. Vet inte varför du anser att "det är din tur", han har ju inte gjort något, bara tagit kontakt och snackat lite - det handlar väl knappast om "min tur, din tur" - än iaf ;)
 
Sv: Dejtingtips :)

tack! Ja det vill jag. Så då får jag väl vänta :-) Får ofta höra att jag verkar ointresserad. Som en kille jag var jätteintresserad av sa i efterhand att han inte trodde jag var intresserad :/ Då tyckte jag att jag hade varit väldigt tydlig :-D
 
Sv: Dejtingtips :)

då kan man ju undra varför killen tidigare inte gjorde sig besväret att ställa en rak fråga eller bjuda ut dig - då hade han inte behövt anta eller gissa, utan fått ett svar :)


(jag har samma problem btw. och inte bara det utan jag låter tydligen sarkastisk mest hela tiden, speciellt när jag uttrycker känslor. Inte en helt lyckad kombination)
 
Sv: Dejtingtips :)

Nog för att det går att vänta, men kan lika gärna bli att ni går i vart hörn och glor då.

Är nog det mest fåniga misstaget vi alla gör.
Om du nu uppfattade att det kanske vara så att han ville träffa dig så kanske man kunde vända det till att du rågar om det vara så, och var det så så går det att tala om att det vill du gärna.

Jag är helkass på detta men känner igen hur det är. Men att gå i sitt hörn och tugga brukar åtminstone vara det som troligast är den sämsta lösningen.

Hoppas såklart ni får rätsida påt!

Ptr
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 436
Senast: cewe
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 757
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 651
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp