attempt

Trådstartare
Jag har fått i uppgift av min handledare att ta reda på ifall det är tvälingar vid delsjön i år. Det hade tydligen vart det varje år annars. Vore bra om ni hjälpte mig emd det ;)

Sv: Delsjön.

Är det på Tippen som du menar då? Har inte sett till någon propp om det men WSG och WVK hade ju tävling tillsammans den 13 maj. :)

Tror att wsg tävling den 25e augusti skall vara på tippen, alltså i delsjön

Det stämmer säkert, de brukar ha en på våren och en på hösten men som sagt vårtävlingen var förlagd till Strömma i år.

men då är det ju den som jag ska vara med i :D Haha, tänk att min lärare ska titta på mig :angel:

”var förlagd” betyder att den redan har varit…
Men du kan ju åka dit på distrikt västs Westernallsvenska-Cup den 9-10/6

Tävlingsplatsen för WSG´s KM i augusti är inte fastställd ännu.

Troligen blir det inte Tippen, Delsjön- förra årets "katastrof" med regnoväder och en översvämmad bana gör nog att vi väljer att gardera oss med möjlighet till ridhus om vädret tänker ställa till det igen. Titta gärna in på www.weststar.nu för mer info.

Liknande trådar

Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: animalasia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Joppsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka