Den andra äckel saken

Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer håg och så och att justnu så be höver jag inte visa det. Men i fram tiden så kanske psykologen kan få läsa det eller det är iallafall som är tanken men att hon kommer inte läsa det förräns jag vill det isåfall.
Men som ni kanske vet så tycker jag att det är MYCKET lättare att disskutera om saker online motför irl och att jag ser denandra personen och så. Och att ibland så hjälper det att bara berätta till andra och att min historia känns som mera viktig och så.
Så då så vill jag iallafall testa att skriva det här. Men bara så ni vet så är det nog väldigt konstigt skrivet för jag kommer inte håg mycket ALLS av allt det och det är bara helt hop blandat i mitt huvud. Och jag kommer nog göra endel som spoiler som är väldigt äckligt så ingen råkar läsa det som kanske tycker att det är triggande eller nånting ❤️
Men ja denhär saken var nångång i somras. Jag bodde på ett annat hem då och jag var med på en sida för äckel saker om ni fattar. Och hade skrivit med en där lite och då blev det att vi skulle ses så skulle jag få nåt av han typ nåt knark eller nåt mot att vi skulle ha s*x. Och det sa jag okej till som var för tre andledningar som var:
1. Jag ville veta om det är att man kan som glömma allt om man tar nåt knark
2. Jag ville göra nåt jätte dumt och dåligt mot migsjälv
3. Jag hoppades att han skulle mörda mig
Så ja vi be stämde ett ställe som vi skulle ses i hans bil. Och då när vi skulle det så bara gick jag ut sen sprang jag det snabbaste jag kunde så ingen skulle se mig. Och sen ute vid stora vägen så stog det en bil som var som han hade skrivit så jag bara hoppade in i den och kollade inte ens först.
Sen är det som en minnes lucka tills att vi var i skogen i bilen på en liten skogs väg ungefär.
Och han gjorde med sn*ppen i min mun men jag kommer nästan inte håg nåt mera förutom ATT det hände och att jag var nära att spy helatiden kändes det som.
Och sen är det som ett hopp i minnet igen och nu blir det JÄTTE ÄCKLIGT så dethär är sista varningen!
Men jag var i bak sätet i bilen och han stog utan för och han var skit arg för det var som hela min kropp bara sa NEJ jätte mycket så han försökte att vi skulle ha s*x men det bara gick inte. Så han sa att jag var en jävla liten h*ra och spottade på mig därnere och sa en jätte äcklig sak som blev som helt fast i mitt huvud efter det. Men han sa att han skulle kn*lla sönder därnere fast han sa ett annat fult ord för det om ni fattar.
Och sen så nästa minnes sak och dethär är nästan det som jag får som mest kropps minnen från. Men det var att han höll fast mig på armarna jätte hårt och hade s*x ändå fast att det gjorde SKIT ont så jag trodde att han gjorde detdär som han sa att han skulle för det kändes så.
Och jag klarar fort farande inte att bli fast hållen eller att nån rör på mina armar på ungefär det sättet och det är från då.
Men ja sen nästa sak så var jag ensam i skogen och han hade åkt iväg. Och sen är det JÄTTE stökigt i huvudet så vet inte när nånting var men jag var i skogen iallafall. Och jag var på hemmet igen och låg i min säng och var som HELT borta fast ändå så var jag där men som att jag inte var det. Och jag gömde knark tabletterna som jag hade fått av han men jag vågade inte ta dom för jag inte visste vad som skulle hända. Och nångång som jag inte vet om det var samma dag eller nånannan dag men jag var på akuten för nåtannat tror jag så började läkaren fråga för jag hade blå märken på armarna. Och då minns jag inte hur men både på sjukhuset och på hemmet så fick dom veta det som hände iallafall. Och jag tror att det var då så gjorde jag en gynekolog under sökning och nån spår kollning eller nåt TROR jag men jag kan komma håg fel också. Men jag tror iallafall att det var då.
Och sen vet jag inte hur länge jag bodde kvar på det stället men sen så kom jag hit iallafall. Men nästan allt från i somras är som borta från min hjärna så jag kommer nästan inte håg nånting från dom första månaderna som jag bodde här förutom att det var då som M fick börja bo med mig ❤️
Men ja somsagt så dethär blev jätte långt och jag vet att det är jätte äckligt och så. Och jag hoppas att ingen läste det triggande ifall ni tycker att det är jobbigt! Men jag bara ville få ut det iallafall nu för jag ändå har skrivit om detandra redan. Och dethär är värre på ett sätt för dethär är mera att jag vet att det var som mitt fel att det hände. Eller att det hade inte hänt ifall inte jag hade varit så jävla jävla dum i huvudet och störd och äcklig. Men det är inte värre på ett sätt för jag var ju redan som död kändes det som. Och jag var så jävla av stängd om ALLT så jag kunde inte känna såmycket som jag gjorde med den första äckel saken för jag var bara borta.
Och nu så känns det helt o verkligt att det var JAG liksom. Både att jag gjorde det och att jag ville prova knark och allting bara är INTE som jag är ALLS så det känns typ som att det var en film eller nåt fast att jag VET att det handlar om MIG.
 

Det är det inte. Oavsett om han hade betalat dig en miljon.
En vettig funtad människa begriper att det att situationen inte på något vis var rimlig. Han visste om det och struntade i det. Han hade med stor sannolikhet struntat i det även om du hade sagt nej eftersom han redan struntat i precis varje annan signal om att det här inte var en akt mellan jämställda vuxna personer på samma villkor.
Nej kanske så hade han struntat i det men det går ju inte att VETA efter som att jag inte sa nej o avsett.
 
Du är ung + du hade aldrig träffat personen tidigare + du kom från ett särskilt boende + det hade varit tal om droger = Alla, ALLA varningslampor blinkar intensivt och illrött för ej "normalt"/giltigt samtycke, oavsett om man försöker kalla det för sexköp eller ej. Du behövde inte säga ett pip om nej i den situationen, en vuxen man som har alla dessa förutsättningar klara skulle aldrig ens ha bestämt träff med dig i detta syfte.

Men när han ändå gjorde det, och OM han hade trott eller på något sätt försökt tro att det fanns en yttepyttepytte liten mikroskopisk chans att detta var något du verkligen tyckte var en bra eller ok grej, så skulle han ha frågat om och om igen för exakt varje liten sak han gjorde om det var ok med dig. Han skulle dessutom uttryckligen ha frågat "är du verkligen över 18 år" och han skulle inte ha nöjt sig med svaret utan att du bevisade det. Och dessutom skulle han ha tydligt och om och om igen ha erbjudit dig minst 100 tillfällen att backa ur och avbryta pga alla dessa varningslampor som alla vuxna personer med fler än två hjärnceller ser.

Men han gjorde inget av detta och det finns därför inte en enda ursäkt eller förmildrande omständighet för någonting i det grova brott och övergrepp som han har gjort sig skyldig till.
Men OM han tillexempel för nån andledning VILLE göra sånt på det sättet att han kanske gillade att ha makt och sånt. Så kanske det var mera som rätt vist eller hur jag ska förklara men att han betalade för att ha s*x och att han kanske tyckte att han fick göra mera som HAN ville då motför ifall det var nånannan som ville ha s*x bara ändå. Men då kanske den inte skulle vilja göra dom sakerna.
Alltså nu så menar inte jag att det inte var dåligt av han och så utan det VET jag också! Men jag bara menar hur han kanske tänkte varför han gjorde det.
För också OM han tänkte på alla dom sakerna som du skrev och att han tänkte att det räknades som v*ld t*kt då borde han väl inte ha gjort det iallafall för då kanske jag skulle an mäla han för det. Så ifall han tänkte typ Nu ska jag v*ld ta en tjej som nog är under 18. Så borde han väl ha varit o rolig att åka fast?
 
Den stora grejen med manipulation är att man inte VET OM att blir manipulerad. Tänk på när de visar trolleritrick - även om man till 110 % VET att det är fusk på något vis så kan man inte lista ut hur dom gör. Manipulation när man inte vet om att man ska bli lurad är tusen gånger lurigare att upptäcka.
Fast jag tycker inte att jag blev mani pulerad av han.
 
Men OM han tillexempel för nån andledning VILLE göra sånt på det sättet att han kanske gillade att ha makt och sånt. Så kanske det var mera som rätt vist eller hur jag ska förklara men att han betalade för att ha s*x och att han kanske tyckte att han fick göra mera som HAN ville då motför ifall det var nånannan som ville ha s*x bara ändå. Men då kanske den inte skulle vilja göra dom sakerna.
Alltså nu så menar inte jag att det inte var dåligt av han och så utan det VET jag också! Men jag bara menar hur han kanske tänkte varför han gjorde det.
För också OM han tänkte på alla dom sakerna som du skrev och att han tänkte att det räknades som v*ld t*kt då borde han väl inte ha gjort det iallafall för då kanske jag skulle an mäla han för det. Så ifall han tänkte typ Nu ska jag v*ld ta en tjej som nog är under 18. Så borde han väl ha varit o rolig att åka fast?

Världen hade varit en så mycket bättre plats om alla resonerat som du gör, och som normala människor med empati gör. Men tyvärr så ligger det i dessa personers natur att de ofta väljer offer som de ser som "svaga"/utsatta/som har andra problem i livet, och tänker att de kommer inte att orka anmäla för att de har det jobbigt redan.

Och om de ändå funderar på risken för att bli anmälda så tror nog dessa män att deras större "makt" ska lösa situationen. De tror (gissar jag) att de ska framstå som trovärdiga och vuxna och sakliga i förhör och i domstolen, i jämförelse med ett trasigt och skadat offer. Men lyckligtvis fungerar det i alla fall inte alltid så.
 
Men OM han tillexempel för nån andledning VILLE göra sånt på det sättet att han kanske gillade att ha makt och sånt. Så kanske det var mera som rätt vist eller hur jag ska förklara men att han betalade för att ha s*x och att han kanske tyckte att han fick göra mera som HAN ville då motför ifall det var nånannan som ville ha s*x bara ändå. Men då kanske den inte skulle vilja göra dom sakerna.
Alltså nu så menar inte jag att det inte var dåligt av han och så utan det VET jag också! Men jag bara menar hur han kanske tänkte varför han gjorde det.
För också OM han tänkte på alla dom sakerna som du skrev och att han tänkte att det räknades som v*ld t*kt då borde han väl inte ha gjort det iallafall för då kanske jag skulle an mäla han för det. Så ifall han tänkte typ Nu ska jag v*ld ta en tjej som nog är under 18. Så borde han väl ha varit o rolig att åka fast?
Han hade ju redan 2 brott som han kan bli anmäld för (innehav av knark och köp av sex) så för han var det nog ingen stor sak att lägga till ett brott till som våldtäkt.
 
Det finns ju folk som åkt fast tidigare men som ändå fortsätter begå brott. Helt enkelt för att de inte bryr sig om samhällets regler.

Vi kan inte veta om mannen du träffade kanske är straffad tidigare. Eller så är han ostraffad och tänkte precis som nån skrev, att han kan snacka sig ur eventuella anklagelser.

Vissa människor begår brott och en del av dem är inte så intresserade av det här med rätt och fel. De gör som DE vill.
Råkar man ut för en sån person är det absolut inte ens fel, för det går inte att resonera med en sån. De lyssnar inte, de gör det som de vill.

En vuxen person som är normal respekterar ungdomar. Oavsett vilka överenskommelser man kanske haft med en ungdom (även helt vanliga saker, dvs inget olagligt eller opassande) måste ju anpassas till ungdomens dagsform och förmåga.

Exempel: Om jag kommer överens med min kompis son att han ska klippa gräset hemma hos mig, och betalar in pengarna på hans konto i förskott, kan jag ju inte skälla ut honom och förnedra honom om jag tycker han gör ett dåligt jobb. Det är ju mitt fel som inte varit tydlig när jag förklarat. Och bryter han benet och inte alls kan klippa något gräs får han behålla pengen ändå.
 
Världen hade varit en så mycket bättre plats om alla resonerat som du gör, och som normala människor med empati gör. Men tyvärr så ligger det i dessa personers natur att de ofta väljer offer som de ser som "svaga"/utsatta/som har andra problem i livet, och tänker att de kommer inte att orka anmäla för att de har det jobbigt redan.

Och om de ändå funderar på risken för att bli anmälda så tror nog dessa män att deras större "makt" ska lösa situationen. De tror (gissar jag) att de ska framstå som trovärdiga och vuxna och sakliga i förhör och i domstolen, i jämförelse med ett trasigt och skadat offer. Men lyckligtvis fungerar det i alla fall inte alltid så.
Ja isåfall så hade han ju rätt om han tänkte så för jag har inte an mält det heller.
Men jag fattar ändå inte hur vissa kan vara så och tänka så.
 
Han hade ju redan 2 brott som han kan bli anmäld för (innehav av knark och köp av sex) så för han var det nog ingen stor sak att lägga till ett brott till som våldtäkt.
Ja men det skulle ju inte jag ha an mält han för iallafall efter som att jag skrev att jag VILLE det så det var han nog inte o rolig för.
 
Det finns ju folk som åkt fast tidigare men som ändå fortsätter begå brott. Helt enkelt för att de inte bryr sig om samhällets regler.

Vi kan inte veta om mannen du träffade kanske är straffad tidigare. Eller så är han ostraffad och tänkte precis som nån skrev, att han kan snacka sig ur eventuella anklagelser.

Vissa människor begår brott och en del av dem är inte så intresserade av det här med rätt och fel. De gör som DE vill.
Råkar man ut för en sån person är det absolut inte ens fel, för det går inte att resonera med en sån. De lyssnar inte, de gör det som de vill.

En vuxen person som är normal respekterar ungdomar. Oavsett vilka överenskommelser man kanske haft med en ungdom (även helt vanliga saker, dvs inget olagligt eller opassande) måste ju anpassas till ungdomens dagsform och förmåga.

Exempel: Om jag kommer överens med min kompis son att han ska klippa gräset hemma hos mig, och betalar in pengarna på hans konto i förskott, kan jag ju inte skälla ut honom och förnedra honom om jag tycker han gör ett dåligt jobb. Det är ju mitt fel som inte varit tydlig när jag förklarat. Och bryter han benet och inte alls kan klippa något gräs får han behålla pengen ändå.
Ja somsagt så vet jag också att han är en dålig person så det be höver ni inte över tala mig om. Utan jag bara försöker ändå fatta varför för NÅN andledning borde det ju vara.
Alltså att jag gjorde NÅNTING fel han kanske tänkte på nåt sätt att det var okej jag vet inte. Men bara NÅN förklaring mera än bara han ville göra det så han v*ld t*g mig bara. Även fast han borde fattat att jag mådde skit eller att han gjorde det DÄRFÖR.
 
Han är fullt medveten om att det är en våldtäkt. Om han sen tyckte han hade "rätt" till det eller inte spelar inte så stor roll, jag är helt säker på att han vet vad han gjorde. Du har en väldigt stor förmåga till empati, men det finns människor som inte har den förmågan alls. Det är jättesvårt att förstå HUR det kan vara så, särskilt när man själv är en empatisk person. Men att det ÄR så att en del personer saknar den förmågan är ju belagt.
 
Gissar också på att han inte var orolig för någon anmälan och därför inte tyckte det gjorde något att begå flera brott på samma gång.
Nej an tagligen inte. Men det borde ändå vara skillnad på brott som jag VILLE eller iallafall att han kanske ut gick från det. Mot ett brott som han kanske fattade att jag INTE ville för det skulle jag ju kanske anmält. Men han fattade kanske att det inte var nån risk för att jag skulle orka det.
 
Han är fullt medveten om att det är en våldtäkt. Om han sen tyckte han hade "rätt" till det eller inte spelar inte så stor roll, jag är helt säker på att han vet vad han gjorde. Du har en väldigt stor förmåga till empati, men det finns människor som inte har den förmågan alls. Det är jättesvårt att förstå HUR det kan vara så, särskilt när man själv är en empatisk person. Men att det ÄR så att en del personer saknar den förmågan är ju belagt.
Jag fattar att det nog inte går för mig att fatta VARFÖR vissa är så och exakt hur dom tänker. Men jag KAN ändå inte sluta tänka på det om han VISSTE att det var en v*ld t*kt ifall han visste det DÅ när det hände. Eller ifall han in såg det efter. Eller annars NÄR han tänkte det alltså om han tillexempel tänkte att det bara var att han k*pte s*x som är FEL men om han trodde att jag VILLE det liksom. Ifall han in såg då att det inte var så när han in såg det isåfall. Om han fattade det direkt och att han tyckte att han ändå hade rätt att göra som han ville liksom eller ifall han kanske fattade det när det inte gick med att ha s*x om han bara tänkte då att han skulle hålla fast mig och v*ld t* mig istället. Och bara OM jag hade kunnat gjort nåtannat DÅ.
Som nån skrev jag kommer inte håg om det var här eller i nånannsn dagboks tråd men att vissa typ gillar att ha som makt och att denandra inte vill eller är rädd eller nåt. Om det var därför för att han kanske märkte det då så gjorde han det DÄRFÖR så kanske det inte hade hänt ifall jag bara SA att jag inte ville och inte verkade rädd eller att det gjorde ont eller nånting.
Alltså jag menar INTE som nån ur säkt för han utan bara att jag vill veta om NÅNTING hade hjälpt DÅ.
 
Jag tror verkligen ingenting hade hjälpt. Hade du gjort motstånd är nog risken att han hade blivit mer våldsam istället :(
Ja kanske. Men ändå så VET jag ju inte. Och jag kan ändå inte fatta. Jag skriver det som en spoiler för det är äckligt.
Men jag bara KAN INTE fatta o avsett ifall han tyckte att han hade rätt att göra det eller hur han tyckte. Men han märkte ju att det bara INTE GICK för min kropp bara var som Nej jätte mycket. Och då blev han ARG på mig fördet som att jag gjorde så medflit? Men alltså jag hade ju mycket hellre bara gått med på det så det skulle varit över snabbare och inte gjort så ont så det var ju inte att jag gjorde det medflit. Men ändå så blev han arg som att jag gjorde det. Och detdär äckliga som han sa som att han VILLE att det skulle göra ont och att han VILLE att jag skulle bli mera rädd. Men jag bara fattar inte det för somsagt jag vet nästan inget om s*x och sånt. Men det borde inte vara så skönt eller bra eller nånting ifall denandra inte är redo för det alls eller? Och jag fattar inte varför nån VILL göra det då om denandra inte vill och man märker att det typ inte går och att det gör ont så håller man fast den och spottar på den och gör ändå? Jag bara KAN INTE FATTA varför nån VILL göra det då? Även om den bara tänker på sigsjälv men det borde inte ens vara så skönt eller bra eller nånting då?
Eller blir såna bara typ k*ta att dom märker att denandras kropp inte är redo och att den är rädd men det låter ju jävligt jävligt stört.
 
Ja kanske. Men ändå så VET jag ju inte. Och jag kan ändå inte fatta. Jag skriver det som en spoiler för det är äckligt.
Men jag bara KAN INTE fatta o avsett ifall han tyckte att han hade rätt att göra det eller hur han tyckte. Men han märkte ju att det bara INTE GICK för min kropp bara var som Nej jätte mycket. Och då blev han ARG på mig fördet som att jag gjorde så medflit? Men alltså jag hade ju mycket hellre bara gått med på det så det skulle varit över snabbare och inte gjort så ont så det var ju inte att jag gjorde det medflit. Men ändå så blev han arg som att jag gjorde det. Och detdär äckliga som han sa som att han VILLE att det skulle göra ont och att han VILLE att jag skulle bli mera rädd. Men jag bara fattar inte det för somsagt jag vet nästan inget om s*x och sånt. Men det borde inte vara så skönt eller bra eller nånting ifall denandra inte är redo för det alls eller? Och jag fattar inte varför nån VILL göra det då om denandra inte vill och man märker att det typ inte går och att det gör ont så håller man fast den och spottar på den och gör ändå? Jag bara KAN INTE FATTA varför nån VILL göra det då? Även om den bara tänker på sigsjälv men det borde inte ens vara så skönt eller bra eller nånting då?
Eller blir såna bara typ k*ta att dom märker att denandras kropp inte är redo och att den är rädd men det låter ju jävligt jävligt stört.
Nej man vet inte. Men vi kan gissa.
Och ja det finns de som är helt störda. Tyvärr :(

Det brukar vara skönast när båda vill :)
 
Ja kanske. Men ändå så VET jag ju inte. Och jag kan ändå inte fatta. Jag skriver det som en spoiler för det är äckligt.
Men jag bara KAN INTE fatta o avsett ifall han tyckte att han hade rätt att göra det eller hur han tyckte. Men han märkte ju att det bara INTE GICK för min kropp bara var som Nej jätte mycket. Och då blev han ARG på mig fördet som att jag gjorde så medflit? Men alltså jag hade ju mycket hellre bara gått med på det så det skulle varit över snabbare och inte gjort så ont så det var ju inte att jag gjorde det medflit. Men ändå så blev han arg som att jag gjorde det. Och detdär äckliga som han sa som att han VILLE att det skulle göra ont och att han VILLE att jag skulle bli mera rädd. Men jag bara fattar inte det för somsagt jag vet nästan inget om s*x och sånt. Men det borde inte vara så skönt eller bra eller nånting ifall denandra inte är redo för det alls eller? Och jag fattar inte varför nån VILL göra det då om denandra inte vill och man märker att det typ inte går och att det gör ont så håller man fast den och spottar på den och gör ändå? Jag bara KAN INTE FATTA varför nån VILL göra det då? Även om den bara tänker på sigsjälv men det borde inte ens vara så skönt eller bra eller nånting då?
Eller blir såna bara typ k*ta att dom märker att denandras kropp inte är redo och att den är rädd men det låter ju jävligt jävligt stört.
Ondska är svårt att förklara. Och det finns många orsaker. En del hatar - både sig själv och andra, några vill ha makt, någon vill hämnas på allt, en del mår bättre av att skada andra och några gör det för att dom kan. Några gör det för att skada sig själva. Det är sjukt. Våldtäkt är ett sätt att utöva våld. Att som god och empatisk förstå är i princip omöjligt. En kanske fattar varför någon som fick stryk som liten slår andra som vuxen. Men att förstå OCH förlåta? Nej, det kan jag inte.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
20
· Visningar
1 560
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 261
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 413
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp