den här bommen

Sv: den här bommen

Varför åker du inte och tittar på sadeln. Så kan du bedöma hur den är eftersom det är svårt att ta kort så att alla är nöjda.

för att jag bor typ hundra mil bort :p sen var jag mest bara intresserad om det var bilden som var orättvis eller om jag såg snett :)

Sv: den här bommen

Det är jag som har den. :) Så är du fortfarande intresserad så får du gärna komma och kolla på den imorgon annars är det en tjej som kommer på måndag och kikar oxå.

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Puh
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
531
Senast: Elo
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: warg
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka