Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som använder det fodret och kan berätta om era erfarenheter? Jag funderar på derby vital till min ena som är svårfödd och undrar om ni vet var det ligger i pris?
Derby Vital är ett tillägsfode,det är proteinrikt en säck 25kg 266:- sedan finns det 2*7,5 kg för 170:- ger mina hästar själv 4 st olika Derby foder!!! Det finns massa olika det tycker jag är jätte bra
Derby foder ligger bra mycket bättre i pris än många andra, man får inte glömma att titta på innehållet i säcken för det är det du betalar för.
Derby Starndard ligger på 123;- för 25 kg där i finns alla mineraler och A D3 E vitamin i och så är det 30% lusernmjöl. Gå in på www.derbyfoder.com så kan du hitta var dom säljer närmast dig. (protein foder och musli foder är dyra)
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...