Bukefalos 28 år!

Design fails(?)

Man kan se något annat än en lampa med den bakgrundsfärgen
Med tanke på hur bilden är tagen menar du? För själva lampan är ju en sån där ganska vanligt tråkig lampa som ändå funkar oavsett väggfärg.

Edit:
Någon som särar på fötterna skulle det ju om man kollar länge kunna se ut som men det är ju för att det är en närbild och hur ofta ser inte närbilder lite märkliga ut liksom :p
 
Jätteful lampa men så praktisk 👍 observera väggfärgen!
9DA6D1CA-CD5B-4B8C-9AA2-6C4F618D2DBE.jpeg
 
Nu känner jag mig jättetrög men fattar inte. Ni menar att det blir för tråkigt med denna lampa? Beige vägar är annars sällan jätteroliga fast mer rosa i tonen kan vara trivsamt. Lampor vars ljus går upp i taken lyfter rummet så fast det är en tråkig lampa kan de ändå funka i svala rum som vita eller beige väggar :)
Lampan på bilden jag delade är en optisk illusion och kan se ut som två kvinnoben med typ svart string eller nått. Därav kommentaren att undvika hudfärgade väggar. 😅
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 693
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
721

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp