"Det är fräckt att ifrågasätta Stig"

Sv: "Det är fräckt att ifrågasätta Stig"

Kallt kunde jag säja att deras förlust är min vinst då jag har en av de bästa privatpraktiserande veterinärer knytna till mitt stuteri, nämlige Stickan :love:
Tycker dock att det är löjligt då hon inte längre har någon egen starthäst. Med allas ögon på sig så skulle de få väldigt svårt att hitta på något skumt ang Täby galopp.
 
Sv: "Det är fräckt att ifrågasätta Stig"

låt folk vara ihop med vem dom vill.Dom har ju ingen egen häst nu .Hoppas han får jobba kvar
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu har du möjlighet att få köra travhäst på Solvalla med Erik Adielsson och Stig H Johansson. Till förmån för GeBortTillSport pågår just...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Stig H Johansson har haft en tung höst – resultatmässigt. Anledningen: en virussjukdom i stallet. – Man är handikappad och chanslös...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Mångmiljonbanan Bro Park hade premiär för drygt ett år sedan. I sommar kommer det både ridas galopp och köras trav på gräset i Bro. Om...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter succén i Sweden Cup och på V75. Nu vill amatörtränaren Micael Broberg se sin häst Spitcam Jubb i miljonloppet Hugo Åbergs...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp