”Det blev ett litet misstag”

Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Mitt förra inlägg var ett knapplån, föresten..x)

Tja..hade jag vetat mer med säkerhet så hade jag haft en åsikt iaf:P
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Nej, jag litar inte ett ord på vad som står i Aftonbladet inklusive alla andra "skvallerblaskor" och kvällstidningar. Fy sjutton!
Misstag kan ju alla göra, och jag tycker att det hela verkar lite uppförstorat. Synd om hästen förstås, men tidninge får det ju att låta som rent djurplågeri. Sedan ska man väl inte uttala sig för mkt, känner inte tränaren.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Aftonbladet har utelämnat lite saker i texten. Jag känner till fallet ganska bra och vet att tränaren har stor kunskap om hästar då han hållit på länge med sporten. Stelhet och annat har tillbakavisatas då hästen visats upp i bra skick. Hudskadorna var inte svåra eller omfattande, endast håravfall och har läkt bra. Hästen har också osedvanligt dålig hårrem.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Aftonbladet har utelämnat lite saker i texten. Jag känner till fallet ganska bra och vet att tränaren har stor kunskap om hästar då han hållit på länge med sporten. Stelhet och annat har tillbakavisatas då hästen visats upp i bra skick. Hudskadorna var inte svåra eller omfattande, endast håravfall och har läkt bra. Hästen har också osedvanligt dålig hårrem.


Det ligger väll ändå på tränaren att ansvara för att hästen får det den behöver?
Dålig hårrem kan vara brist på ett ämne hästen behöver.


Sedan får ju inte tränaren det som att låta som om han är nöjd över köpet av hästen...



Men visst, tidningarna citerar som "fan läser bibeln"...
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Jag försvarar inte honom. Känner inte människan.

Men gör aldrig ni något misstag med era hästar??
Det är lätt att gnälla på andra men frågan om man själv är så pass kunnig att man inte gör några?

Man lär sig & gör inte om dom thats it!!
Ingen föds med kunskap. Man lär sig efter hand.

Han lär inte göra om misstaget iallfall.

Sen är aftonbladet som dom är, en skvallerblaska.
:bow::bow::bow::bow:
I övrigt håller jag med resten här inne.
Förbaskat synd om hästen, hoppas tränaren lär sig av misstaget!! Aftonbladet är en skvallerblaska och få sådana går att lita på, överhuvudtaget tidningar är svåra att lita på.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Nöjd eller inte, det är väl upp till ägaren. Det ligger väl inte till grund för anmälan att in te vara nöjd? Hästen har gått bra i löpen med flera placeringar och det hade den inte gjort om det fattas den någon. Misskötta hästar placerar sig inte.
 
Sv: ”Det blev ett litet misstag”

Det är väl det största problemet, JAg känner denna personen och vet att han mycket väl är hästkunnig och har kunskap, men han har alltid varit knepig och det är inte många som förstår denna mannen....JAg är bara så ledsen för hästen hon som är så go
:cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Härvan med de beskjutna travhästarna hos amatörtränaren Micael Broberg växer. Fyra av fem hästar i hagen har blivit utsatta för...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: purity_666
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter succén i Sweden Cup och på V75. Nu vill amatörtränaren Micael Broberg se sin häst Spitcam Jubb i miljonloppet Hugo Åbergs...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Deltagarna i ”Stjärnkusken” får träffa sina travhästar för första gången. Då gör den före detta Paradise Hotel-deltagaren och...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Här är nya grafiken som ska lanseras nästa år i ATG Live Nybörjare ska enkelt kunna se vart deras häst är – och de mer inbitna ska kunna...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp