Det här med att flirta, Hälp!

feresia

Trådstartare
Hej! Jag har hängt lite med en kille som jag tycker är väldigt schysst i ca 3 veckor varav nu har vi inte träffats alls på en hel vecka för att han har varit borta över helgen. Vi skickar snap till varandra dagligen och han skriver att jag är snygg och säger att han ska bjuda mig på mat m.m. Men det händer liksom inget mer. Jag är den drivande hela tiden men han svarar mig alltid och han skriver oxå massor med saker till mig. Vad gör jag? Vad vill han? Är det så att han bara gillar uppmärksamheten? Den här situationen är liksom inget jag är van vid så behöver lite hjälp. Jag har bjudit med och hem han så himla många gånger så jag känner liksom att jag inte vågar fråga mer.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 417
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 496
Senast: Bortglömd
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 503
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 837
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp