Diddi special

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Skrauti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 792
S

Skrauti

Jag har letat lite bland gamla trådar men inte riktigt hittat vad jag söker.

Finns det någon här som rider med Diddi special?
Är den stabil? ( altså inte glider runt när man sitter upp/ klättrar galopperar eller så )
Är det lätt att sitta i lödrät sits? ( eller måste man anstränga sig jättemycket? )
Sen så vill jag gärna se bilder på sadeln när den ligger på en häst och gärna när du rider i den.

Jag har provat ST Gaiter men gillade inte riktigt den, man kände sig så fastlåst och svanryggig och det tror jag beror på att den är så uppbyggd så man sjunker ner. Hur är det med Diddin?

Sv: Diddi special

Finns det överhuvudtaget ingen här som har en Diddi-dyna?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 139
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 668
Utrustning Hej! Nu är det så att jag funderar på att gå över till bomlöst då jag lessnat på att min lille islandskille hela tiden växer ur sina...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: LinnK
·
Utrustning jag funderar på att införskaffa mig en bomlös sadel. tänkte då en en sån kudde variant, typ Hidalgo bomlös, treadstone bomlös. googlade...
Svar
11
· Visningar
2 221
Senast: fjordtokan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka