Digital stickers/dekal i form av tomteluva

Minett

Trådstartare
Jag skulle vilja testa att använda digitala stickers/dekaler i några bilder och tänkte börja med att sätta tomteluvor på mina höns för att skapa ett digitalt julkort. Vet att jag sett dekaler i form av tomteluvor på bilder ibland och de borde ju vara högaktuella så här års, men jag har inte lyckats hitta några när jag letar... Någon som har tips till en stickers-nybörjare var jag kan hitta sådana?

Jag skulle vilja testa att använda digitala stickers/dekaler i några bilder och tänkte börja med att sätta tomteluvor på mina höns för att skapa ett digitalt julkort. Vet att jag sett dekaler i form av tomteluvor på bilder ibland och de borde ju vara högaktuella så här års, men jag har inte lyckats hitta några när jag letar... Någon som har tips till en stickers-nybörjare var jag kan hitta sådana?
På typ picmonkey kan du sätta på tomteluvor på bilder. Om det är så du menar.

Då ska jag titta på den! Man ska kunna göra det i Facebook också - men det förutsätter att man först har en sticker/dekal i form av en tomteluva och jag hittar ingen sådan där...

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
2 056
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 703
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Lii
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 221
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår