Digital videokamera

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tysken_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 822
T

Tysken_

Har inte riktigt fått kläm på vilka sladdar behöver man för att kunna spela in från videoband i videon över till bandet i kameran? Det ska gå men jag är så oteknisk som man bara kan vara.
Någon som skulle kunna upplysa mig om det skulle vara uppskattat!

Sv: Digital videokamera

Många DV kameror är spärrade för inspelning o de som man kan spela in på går nog bara via digitalingången din video har knappast digitalutgång.
PL

Okej.. För det står att det ska gå och min kompis har ungefär likadan kamera men några modeller tidigare och hon kan ta över (Hon är utomlands därför kan jag inte fråga henne)

Men vad är det för skillnad på S-Video ingång/utgång och Video ingång/utgång?

Liknande trådar

IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 992
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större... 2
Svar
25
· Visningar
2 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka