Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas ju komma in på en manuskurs, men det är kanske inte någon större chans...... Annars någon annan kurs i kreativt skrivande. Men jag misstänker att alla sådana kurser är rätt populära.Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.
Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten.
Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.
Så istället för att leta igenom hela utbudet som finns (lat) så tänkte jag förlita mig på mina medbukefalister.
Utan fysiska träffar i huvudsak.Menar du utan fysiska träffar eller utan realtidsträffar?
Vilket område är du intresserad av?
Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.
Hur mycket som helst.Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.
Jag har sökt Digitalt berättande och kreativt lärande som nr 1. Intressant och bra för jobbet.Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar.