JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Distriktsmästerskap i Västmanland
(Ridsport)
Västmanlands Ridsportförbund har under juni och juli arrangerat distriktsmästerskap i hoppning, dressyr och fälttävlan.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
I helgen har Smålands Ridsportförbund anordnat distriktsmästerskap i hoppning för ponny, där Småland men även Öland ingick. Milwa...
Hästnyheter
Västerbottens distriktsmästerskap i dressyr har under helgen ägt rum på Skellefteå ridklubb. Vinnare i junior/young rider-klassen blev...
Hästnyheter
Söderhamnsortens Ryttarförening arrangerar flertalet tävlingar i både dressyr och hoppning under året, i helgen inledde de säsongen med...
Hästnyheter
Den gångna helgen arrangerade Vara Hästsportklubb distriktsmästerskap i dressyr för klubbar inom Västergötlands Ridsportförbund och...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kan inte ta honom på prov?
Konstigt egentligen att det är så svårt att köpa häst nu.
Jag trodde i min naivitet att det var köparens...
ufot
41 minuter sedan
Födda -21
Avel Här är det också fyraårsfödelsedag idag 🥳
(vi väntar föl vilken dag som helst nu 😁)
cili
Idag kl 16:59
Svar: 895
Visningar: 111 229
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
Idag kl 16:10