Distriktsvet.

A

Alvia

Kompisen tog ut distriksveterinär till stallet igår för vacc. När vet kom fram till vår gård så ringer människan från bilen och frågar om hon kommit rätt, så långt ok, men anledningen till samtalet var p g a hon ville inte gå in på gården för hon kunde få snö på skorna och bli blöt!!! Va?? Det är absolut det dummaste jag hört, nu hör det till att vi har skottade gångar fram till bägge stalldörrarna. Hallå det kostade kompisen 620:- och så var hon tvungen att ta en diskussion om skottning av snö. Alla ditriksvet har tillgång till gummistövlar, men hon var kanske rädd att dom skulle bli blöt oxå!!! :confused: Helt bedrövligt!!!!!!!!! Någon mer som har fått uppleva ngt liknande?
 
haha Nej inget sånt men jag har andra, inte så roliga minnen från distriktsveterinärer. Jag tar numer bara ut dom om jag absolut inte får tag på "min" veterinär eller någon annan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 079
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
17 579
Senast: Zaria
·
B
Foder & Strö StUpID pEoPLE EvERywhERE!#!&%?! så har pollen flyttat till nytt stall, verkar trivas, allt bra så långt, stora hagar trevliga polare...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: beagle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp