Bukefalos 28 år!

DJ gör kür till Rath och Totilas

(Ridsport)
Paul van Dyk, tysken som röstats fram till världens bästa DJ 2005 och 2006 och har sålt närmare fem miljoner skivor, har komponerat en kür till Matthias Alexander Rath och Totilas. Ekipaget inviger musiken på de tyska mästerskapen i helgen.



Läs mer...
 
Sv: DJ gör kür till Rath och Totilas

Pampigt - javisst, men jag hade hoppats(dock inte förväntat mig) på något lite mer annorlunda.
 
Sv: DJ gör kür till Rath och Totilas

PvD är ju grym. Hade dock inte förväntat mig den typen av musik, PvD är mycket hårdare i "min värld" :p

Men jättekul faktiskt och jag vet ju att han kan komponera riktigt bra "normala" låtar också.
 
Sv: DJ gör kür till Rath och Totilas

jag måste vara blind eller j*t dum... var hittar ni musiklänken?
 
Sv: DJ gör kür till Rath och Totilas

tack! (jag var bara blind) :p

maffig, men jag är sucker för "Hemliga trädgården" -musiken :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Här slår Matthias Alexander Rath och Totilas personligt rekord (för ekipaget, alltså, inte för hästen) i Peterhof förra helgen. ...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Matthias Alexander Rath och Totilas avancerade från fjärde till andra plats på dressyrens världsrankning under april. Med fem tyskar...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) 2011 blev ett omvälvande år för tyske Matthias Alexander Rath, när han plötsligt var ryttare på världens bästa dressyrhäst...
Svar
0
· Visningar
986
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) I söndags anordnade Paul Schockemöhle hingstvisning för andra helgen i rad på Oldenburg equestrian center i Vechta...
Svar
0
· Visningar
986
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp