Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet inte vad jag ska kalla det, en kompis frågade om ett program man kan ladda ner som gör att man har ett djur som springer runt i dataskärmen. finns det nått liknande? hur hittar man dessa?
Jag tror jag vet vad du menar!
Jag har ett litet får som är här och springer ibland, men jag har hört att det finns/funnits andra också!
Det var min sambo som fixade fram fåret till mig, men jag kan kolla med honom om han kommer ihåg var han hittade det
Ladda hem och spara, packa upp och kör igång programmet!
Finns lite olika saker, en del är djur som springer runt, en del är som små spel, ni får kolla lite själva.
De flesta av dessa djur måste man "stänga av" genom att trycka Ctrl+alt+delete och leta reda på djuret i listan där.
Har ett svagt minne av att jag hade ett får som gjorde bakåtvolter och en katt som strök sig mot allt möjligt samt en hoppande Start-knapp.. Fast det var väl för sisådär tio år sedan eller något
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...