JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Djurägare gripen i Dalarna
Moderator
Hästnyheter
Ett 50-tal personer demonstrerade under fredagen i Kristianstad som en protest mot hur bönder och djurägare kan behandlas vid...
Hästnyheter
Nyårshelgen är en prövning för många djurägare. Raketer och smällare kan skrämma upp djuren rejält. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
När kvinnan kom ut till sina hästar upptäckte hon stora mängder blod på marken. Det visade sig sedan att någon knivskurit ett av djuren...
Hästnyheter
Riksdagen har klubbat lagen som fråntar polisen ansvaret för att hantera djur som omhändertagits. ...
Källa / Läs mer...
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Första ordet jag tänker på när jag minns terriertanten är charmig! Inte snygg, vacker eller söt, även om hon absolut kunde vara det...
Sel
Alldeles nyss
Svar: 51
Visningar: 1 822
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu äntligen fick Sparky gå på toa och bajsa. Försökt 4 gånger under dagen.
Då kan jag slappna av lite, men ändå inte för något är...
Hoarfrost
18 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 62 472
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En dag då vi här hemma är lite små sjuka. Jag har feber men har tvingat mig ut i regnet för att fixa i trädgården. Jag får verkligen...
Lillefrun
46 minuter sedan
Svar: 1 382
Visningar: 84 597
Hund