JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Djurskydd vid transport en viktig fråga
Moderator
Hästnyheter
I Sverige har omkring 140 000 personer har skrivit under Djurens Rätts upprop Europas undermåliga djurtransporter. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det ska vara skillnad på levande djur och döda ting när det gäller konsumentskydd. Det anser EU-parlamentets utskott för den inre...
Hästnyheter
Menar staten verkligen allvar med målsättningen med att hålla ihop hela landet? Det sticker i ögonen på mig och säkert många andra när...
Hästnyheter
Att hästen räknas till lantbrukets djur är en dom av principiell betydelse som påverkar såväl för enskilda näringsidkare som för...
Dejting
Relationer Det har gått 12 timmar. Ta det lugnt.
Eftersom han sa att han behövde tänka hade jag väntat på honom att höra av sig.
Vinur
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Strålande sol och klarblå himmel, vinden har mojnat något så det är faktiskt rätt varmt.
Nyss inkommen från promenad, skönt att hinna...
Nixehen
4 minuter sedan
Svar: 629
Visningar: 18 002
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur (det är som om allting som kunnat vara någorlunda nice är förgiftat som Fifa o SOK osv, inte för att jag bryr mig om fotboll, men det...
Badger
5 minuter sedan
Svar: 1 065
Visningar: 23 791
Allmänt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan @alla som svarat. Tack för alla tipsen redan! Många verkar hålla med om Östergötland men även Skåne. Det jag nu då undrar lite är hur...
Ponny_Ryttaren
5 minuter sedan
Födda-24
Avel Aha! Hur kort fäster man den? Sitter den neråt manken eller mer mitt på halsen?
Jordgubbkiwi
33 minuter sedan
Svar: 106
Visningar: 7 030
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har kollat igenom filmer på hennes insta. Vad är det du stör dig på i hennes ridning?🤔
Vet inte om hon egentligen är så skicklig...
Hedwig
49 minuter sedan
Svar: 1 439
Visningar: 112 319
Grenar