JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Djurvårdare ska inte få söva hästar
Moderator
Hästnyheter
Jordbruksverket ändrar krav och befogenheter i förslaget om snabbutbildade djursjukskötare. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Jordbruksverkets förslag om nya regler för hästhållning har mött kraftig kritik. Trots det har verket skickat förslagen vidare till EU...
Hästnyheter
Jonna Borg och Lina Noaksson har tagit fram en vetevärmare för hästar som främjar cirkulationen i muskulaturen. Nu får de Skapa...
Hästnyheter
Dom har fallit efter den uppmärksammade olyckan på Ekerö, där en häst dog sedan den skrämts av en hund. ...
Källa / Läs mer...
Svensk Politik 4
Samhälle Nej hon jobbar kvar på Elefant kyrkogården, men hon har fått i nytt uppdrag att
analysera frågor om länsstyrelsernas uppdrag och...
gulan
Alldeles nyss
Lekstuga
Småbarn Ahh, I get it!
öIntressant fakta - här i Skottebyn kallar de typ det där för en "sommarstuga". Jag tycker det är jätteroligt! :D
Sel
1 minut sedan
Svar: 8
Visningar: 135
Barn
Husvagnsrenovering
Fritid Gällande exteriören är jag kluven… den har fått sig en utvändig tvätt och ja… den är ju så fräsch! Rött ÄR INTE min färg, men det känns...
Brie
3 minuter sedan