Nominous

Trådstartare
Lever det märket fortfarande? Har två stalltäcken från dem och de är de bästa täckena jag haft!! Men de är i 130 och köptes till förra hästen som tyvärr inte lever. Nuvarande häst drar tyvärr 155cm.

Men jag vill ju ha ett sådant här täcke till honom! Men jag hittar verkligen inga. :crazy: Så de känns som det märket inte finns längre eller vet ni var de finns??:)

Sv: Domani

Matchar oxå funderat lite på det, Domani såldes ju på Granngården len har inte sett några där på ett tag.

Det var det täcket jag hänvisade till i din andra tråd, men kom inte på vad märket hette:angel:

Jag har bara 600 grams stalltäcken som man kan ha under.
De har dessa inne nu. Även om T. är 4 plus så är det betydligt kallare i golnivå samt vid dörrar o fönster- kallras när det är så här äckligt kallt.

PS. Passa på o frosta av frysarna';)DS

Älskar också Domani! Nästan lika bra som Horseware, fast en bråkdel av priset (i synnerhet om man köper på rea i Falsterbo ;) ). Dessvärre blev min stackars pålle överfallen i stallet när han hade sitt Domani och fick det sönderbitet in genom innertyget, så det är lagat och jag är inte så sugen på att ha lagning (även om den är bra gjord av ett lagningsproffs) skavande på hästrumpen. :cry:

Fråga på Granngården om de fortfarande har dem.

Jag köpte mina två på Granngården för 4 år sedan. Har kollat med jämna mellanrum om de finns där efter men utan resultat. Men jag kanske ska ta och kolla om de kan ta hem dem. För jag älskar verkligen de täckena. Så otroligt lätta och tjocka.

har som sagt en dominant häst som sparks när man tar på täcke och sadlar och borstar honom , han är väldigt sur utav sig han har varit så hela sitt liv han har tyvär blivit behandlad dumt på travbanan skulle jag kunna tro , starkars häst har du några tips på hur jag skulle kunna göra ?

har som sagt en dominant häst som sparks när man tar på täcke och sadlar och borstar honom , han är väldigt sur utav sig han har varit så hela sitt liv han har tyvär blivit behandlad dumt på travbanan skulle jag kunna tro , starkars häst har du några tips på hur jag skulle kunna göra ?

Ehh vad har detta med täcket Domani att göra??? detta är ingen tråd om dominanta hästar...

Tror det finns några på GG här, tom i reahyllan om jag inte kommer ihåg fel - kan kika i morgon om du vill och jag hinner ;)

Nu är jag inte helt hundra på att det stämmer men hörde prat om just Domani på styrelsemötet förra veckan. Och Domani kommer troligen inte komma in igen på GG. Huvudansvarige inköparen hade väl inte skött sig fattade jag det som och leverantören av Domani var en privat vän till denne. :(

Nu är jag inte helt hundra på att det stämmer men hörde prat om just Domani på styrelsemötet förra veckan. Och Domani kommer troligen inte komma in igen på GG. Huvudansvarige inköparen hade väl inte skött sig fattade jag det som och leverantören av Domani var en privat vän till denne. :(

Meeeeen :cry: Var ska man då få tag i deras produkter. Hittar ingen på nätet som säljer dem heller. Hur kan det gå ihop?? Men om GG inte tänker sälja dem mera så borde de väl komma ut någon annan stans?

Meeeeen :cry: Var ska man då få tag i deras produkter. Hittar ingen på nätet som säljer dem heller. Hur kan det gå ihop?? Men om GG inte tänker sälja dem mera så borde de väl komma ut någon annan stans?

Ingen aning, har inte letat själv efter dem igen just nu då jag precis skaffat häst igen efter ett uppehåll. Men det borde ju komma upp någonstans tycker man. Vi får helt enkelt hålla ögonen öppna och hojta till om vi hittar Domanitäcken igen!

Det tycker jag verkligen att vi ska göra!! :) jag vill så gärna ha ett ulltäcke från dem! Snygga och i bra kvalité. Iafl de gamla.

Tror jag hade ett flugtäcke med hals till min gamla häst från Domani. Det höll riktigt bra, trots unghästkompis i hagen! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 183
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka