Domarprotokoll

S

Shasta

Får vem som helst ta del av ett domarprotokoll?
Eller är det ngn form av privat handling?
:confused:
 
Det borde väl vara en privat handling!! Vad har man för intresse att ta del av andras protokoll?
 
Sparar inte klubbarna en kopia? Jag tror det är officiell handling, åtmistone på regional (och högre) tävling där det finns prispengar. Om någon misstänker att ett protokoll blivit felräknat måste det väl gå att kontrollera?
 
Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.
 
De allra flesta handlingar i vårt land är offentliga och jag har svår att tänka mig att ett domarprotokoll skulle vara belagt med skretess.
 
Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.



Jo men man bör ju ha sett ritten oxå för att man skall få ut något av det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Till min förvåning är numera vår grupp för byn privat! :cry: Det är verkligen inte meningen. Hittar ingenstans där jag kan göra gruppen...
Svar
18
· Visningar
1 055
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Samhälle Finns det möjlighet att prata med polisen om en händelse för att försäkra sig om att det rör sig om brottsliga handlingar utan att jag...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Sasse
·
Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp