Dragkedja på insidan?

L

LinneaM

Är riktigt sugen på stövlar med dragkedja på insidan.
Vilka märken är det som har det? Eller kan man sätta det i vilken stövel som helst?
 
Sv: Dragkedja på insidan?

Jag beställde det iom köp av ny stövel, men en duktig skomakare borde kunna- man måste dock visa exakt var den ska sitta. annars är det risk att sadeln blir förstörd.
 
Sv: Dragkedja på insidan?

Du kan få dragkedja på de flesta stövlar om du beställer det..
könings cavallo tex men mountain horse har även stövlar med blixtlås.. det beror vad du vill ha är det hopp eller dressyr? Man kan även sätta på det på sina gamla men det blir inte lika snyggt...
 
Sv: Dragkedja på insidan?

Tack för svaren:)

erosox: Dressyrstövel ska det vara:D
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 364
Senast: Buongusto
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
470
Senast: Shaggy
·
Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
943
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp