Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag känner faktiskt lite tvärtom. Jag tycker det känns som det har vänt och jag har aldrig haft större intresse för mina föl som i år! Spekulanter som meddelat sitt intresse redan innan de är/var födda och som känns seriösa, trots att jag talat om att årets föl inte kommer att reas ut!
Men jag håller på med vad jag antar räknas som "specialraser" och inte halvblod osv. Så det är väl kanske lite skillnad, folk har kommit underfund med att det är svårt att hitta svenskfödda kvalitétshästar och alla är inte sugna på eller beredda att importera själva och ha sig.
jag blir i alla fall orolig. Vi velar fram och tillbaka vad vi ska göra med våra hästar. känns inte direkt som någon idé att satsa på avel överhuvudtaget.
Man måste ju utvärdera sin egen marknad hela tiden. Ni har ju helt rätt i att det inte finns någon vettig anledning att producera föl i en icke existerande marknad!
Hade jag känt att marknaden var död hade jag inte betäckt.
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Juridik & Ekonomi Fyrvägskorsning med STOP skylt på alla vägar betyder enkelt förklarad att höger regeln gäller samt att man att är skyldig att stanna 3...