Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hm, brukar finnas tre knappar strax ovanför "kod-rutan" som man kan klicka på för att skifta mellan layout/code/split. Har inte dreamweaver här så jag kan inte säga exakt, men botanisera bland knapparna och du ska finna...
Vid närmare eftertanke gjorde jag det jag trodde du redan gjort iom att du "letat överallt" - jag sökte på "layout mode" på dreamweavers egna hjälpsidor och fick då upp detta, så det kanske du kan prova istället.
1. If you are working in Code view, change to Design view by selecting View > Design, or View > Code And Design.
Note: You cannot switch to Layout mode in Code view.
Select View > Table Mode > Layout Mode.
2. A bar labeled Layout Mode appears across the top of the Document window. If there are tables on your page, they appear as layout tables.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.