Dressyrsadel???

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare plommomgurkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 805
P

plommomgurkan

Jag undrar bara om det finns någon här som har en prestige top dressage sp? Isåfall vill jag gärna höra vad ni tycker om den.
Jag är ute efter en djup och helst mjuk sadel och den ser så skön ut på bild men man vet ju aldrig, och denna ska ju vara djupare än den andra top dressagen.
Annars kan ni kanske rekommendera någon annan sadel med de kraven jag har som inte är så stora lr? :D

Sv: Dressyrsadel???

jag har haft en vanlig top dressage och tycker att djupet räckte väl och bra.... dessutom har den ju riktigt stora knästöd.

Sv: Dressyrsadel???

Tack så mycket då blir det nog en sådan om den nu passar min häst men det tror jag nog:banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Esmeralda
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 715
Senast: Ragdoll
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 879
Senast: 13579vas
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka