Dressyrsadlar - "vad passar denna hästen?"

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 121
S

__Stilett__

Skapar en gemensam tråd om detta ämne för er/oss som letar dressyrsadlar. Här kan ni slänga in bilder på era hästar och fråga om tips vad som kan tänkas passa den hästen etc? (sedan kan man ju givetvis ta hjälp av sin sadelutprovare) Är ju lite rörigt om alla skapar massa egna trådar, kanske bättre att ha en gemensam? Intressant också! :laugh:

Sv: Dressyrsadlar - "vad passar denna hästen?"

okey, för att få igång tråden..
vad kan ev. tänkas passa på en sådan här rygg?
Ska inte köpa sadel nu men framöver så blir det ju något...

Albion? (vilken modell? Kanske Legend?)
Crown? (Kan Jessican kanske passa?)
Andra förslag?

Bilder

Bra intiativ! :)

jag börjar!
vad tror ni skulle passa denna pålle? jag har min uppfattning, men vore intressant att höra vad andra tycker :)
_090927002.jpg

_090927006.jpg

Har en som ser rätt mycket ut som din i ryggen. Har en Max Höpfner som ligger kanon.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 162
Senast: Palermo
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 390
Senast: skiesabove
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: Kajsalisa
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Septisk artrit