Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dressyträns/kandar med superbred nosgrimma (Kings?)
Sv: Dressyträns/kandar med superbred nosgrimma (Kings?)
Hansbo har en. Märke Hdr. Finns i brunt, kostar runt 600kr och lädret känns bra för de priset. Köpte ett Hdr träns idag och det känns också helt okej för priset. Ska fetta in det och undersöka saken mer sen...
Hm ja et ser ju inte så lovande ut. Men sa till N. igår att det typ finns 3 stk kvar i full och att vi måste få in lite nya snygga träns. Så vi får hålla tummarna.
(har spanat in ett brunt skritt-täcke och grimma nere i mina ukal-kartonger förresten )
Håller med (inte till den vars knapp ja låna) utan till övriga. Varför ska ni gömma era hästar så under tränsen för?
Visst ok, jag kan också tycka att det är snyggare med en liiiite bredare nosgrimma eftersom min häst har relativt stort och brett huvud, en häst med nätt huvud tycker jag däremot ska ha lite mer nätta dvs. smalare remmar på tränset. Ska man ha 9 cm nosgrimma ser man väll knappt hur hästen ser ut under allt..
Oj 9cm. min lilla häst har stl cob i sina träns.Hon skulle försvinna bakom nosgrimman.
Otto schomacher eller vad han heter, brukar ha supersnygga träns.Dyra men snygga.
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...