Dricksfontäner

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare nässla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 917
N

nässla

Ni som har såna dricksfontäner till katter, kan ni inte ge en liten rescension? Vilken sort har ni, funkar det bra, hur reagerade katterna osv.?
Funderar på att införskaffa en sådan till grabbarna grus här hemma...

Sv: Dricksfontäner

Jag har drinkwell, funkar bra tills de druckit så att den börjar låta för att det inte är tillräckligt med vatten i, ett slurpande ljud, och det hände oftast på natten :mad:

Är den " fulltankad" så är det helt ok!!!

Jag har CatIt. Mest för att jag tycker den är snyggare än DrinkWell och FreshFlow. Det dunstar en hel del, så man får fylla på varje-varannan dag. Den börjar plaska annars, även om den inte mår dåligt eftersom det alltid finns reservvatten i kupolen.

Bara en av katterna använder den, hon dricker inte från kupolen. Men den får stå kvar ändå, jag har den ju redan och det är en kul grej.

Hej
Mina katter har en Cat-It och de älskar den. De vill knappt dricka vatten i en vanligt skål efter att de fått den. I betyg av mina katter får den nog 9 tassar av 10 :D

Liknande trådar

Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 166
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
563
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 076
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka