JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kropp & Själ
Trådstartare
Trådstartare
Anders
Startdatum
Startdatum
20 Feb 2017
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
601
Jag gillar skor med bred läst och låg klack och danska Duckfeet har ju det
Men hur är kvaliteten, är de tunna och sladdriga eller gedigna och lite styva skor? Och hur är de storleksmässigt?
Någon som har erfarenhet av Duckfeet skor eller kängor?
Kropp & Själ
Hej! Jag griper lite efter halmstrån här.
I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Kropp & Själ
Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Kropp & Själ
Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation.
Hade lite feber då men den...
Övr. Hund
Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Roliga bilder och memes om katter!
Övr. Katt En hund skulle gnälla och gny så att matte får panik. Medan en katt sitter och tittar på som om matte beter sig jättekonstigt av absolut...
Asko
2 minuter sedan
Svar: 678
Visningar: 99 930
Katt
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Okej. Om jag förstår dig rätt så vill du hitta rubbet på ett enda ställe?
Men är det så jobbigt att först gå till rasklubbens hemsida...
Fetaost
3 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 337
Hund
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Jag köpte denna på aliexpress till mina egna naglar och den visade sig funka jättebra till hundklor också! Använder det finaste...
Lyan
Idag kl 13:18
Svar: 9
Visningar: 207
Hund