JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dujardin och Valegro tar farväl
Moderator
Hästnyheter
Hoppryttaren Henrik von Eckermann fortsätter att imponera i tävlingarna på den arabiska halvön.
På lördagen vann han, tillsammans med...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann på hästen Mary Lou kom tolva i världscuptävlingen i hoppning i Madrid. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Direkt upp i ledning i fajten om att bli främste ryttaren i showen. Peder Fredricson visade på nytt vem som är nummer ett. Men fick vi...
Hästnyheter
Therese Nilshagen, 34, är svensk dressyrs nya affischnamn. Nytt personbästa gav tredjeplatsen i Top 10-tävlingens grand prix – och nu...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...
Lyan
11 minuter sedan
Svar: 1 879
Visningar: 183 707
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har en krocktestad sele som man fäster i remmen till bilbältet, den som går över kroppen på människor. Och sen kopplar i bältet. Det är...
Malibu_Stacy
14 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 85 559
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina orangea killifiskar är verkligen duktiga på att skrämmas. Jag kom hem, såg en hane ligga som pressad mot rutan på ett blad. Det såg...
Red_Chili
17 minuter sedan
Svar: 1 450
Visningar: 44 090
Djur
Septisk artrit
Hästvård Tack, det låter ju mer hoppfullt även för mig. Han har inte haft någon infektion, men inflammationen har av oklart anledning varit stor...
prinsessfeminist
51 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 1 778
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Jag håller på och förbereder mig för att åka till München och kolla på tävlingarna där. Tyvärr säger prognosen just nu regn, så det är...
warg
59 minuter sedan
Svar: 706
Visningar: 62 170
Grenar
Födda 2022
Svar: 546
Visningar: 79 429
Avel