Dum fråga kanske...

JollyJumper

Trådstartare
men vad betyder BIM?? Har stött på massa konstiga begrepp på senaste tiden och de flesta har jag lyckats klura ut. Finns nått lexikon för sånt här :crazy: hehe

Sv: Dum fråga kanske...

Beräknad IckeMens tror jag...
Alltså det datum man skulle få sin mens när den uteblir för att man är gravid!

Tror jag iallafall. :)

Sv: Dum fråga kanske...

Beräcknad inte/icke Mens som MittNyaJag skriver..... istället för att räkna ner till man ska ha mens då man försöker göra bebbe så räknar man ner till att mensen förhoppningsvis inte kommer :) Folk brukar skriva tex jag testade plus på BIM -2 alltså 2 dagar innan denna personen beräknade att nästa mens skulle komma... :)

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 841
Senast: julgrisen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 974
Gravid - 1år Gammal användare, men anonymt nytt konto... Komplicerat är väl en enkel förklaring av situationen jag själv satt mig i, och jag vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka