Dyon´s pullarträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 977
S

speedygirl

Finns det någon som har det eller funderar på att köpa det? Undrar om lädret är bra! Tänker mest då på det pullarträns som ligger runt 600:-.

Menar du detta?
eqlroxdelux.jpg

det har jag också funderat lite över :)

Ja det är det tränset! Tycker det är så himla fint. Hittade inte det i Göteborg när jag va där.

Det var problem med kvalitén på lädret, så Equality Line har nu låtit en annan leverantör sköta tillverkningen av GlenGordon Collection, första leveransen kommer i slutet av Juni.
De nya proverna ser jättefina ut.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Fiorano
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka