• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 876
C

CeciliaHeikne

Vill höra era åsikter om deras billigare kollektion. Tänkt köpa tränset för 595:- med tillhörande förbygel/brösta för 550:-

Hur är kvalitén på lädret? hur snyggt gjorda är dom? Läste nyligen om en som blivit jätte besviken.

Vad tror ni? hade tänjkt använda det som lite träningsträns..

Sv: Dyón

finns massor av trådar om du söker på glengordon, tror bla att Peplis har ett sådant

Jättenöjd med mitt som jag köpte i våras!
Går väl inte att jämföra med träns för ett par tusen,men helt klart prisvärda!
Ska köpa förbygeln/martingalen med!

okej, jo jag med. det var ärför jagundrarde lite hur läderkvalitén är. ska nämnligen beställa oc haringen möjlighet att känna på det.
'

du haringen bild på tränset nu? :p

Har ett sådant fast det hänger mest och samlar damm i skåpet just nu faktiskt. Har helt fel brun färg vilket är ganska fult på min skimmel. Läderkvalitén är helt ok, inget att klaga på!

Jag har tränset (den modellen med pullarnosgrimma) och jag tycker att lädret är jättemjukt och fint. Är supernöjd med mitt! :bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
838
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 067
Senast: Texaz
·
Utrustning Ibland bevaras ens drömmar.... Så blev det i mitt fall .... igår! För att göra en lång historia kort; Som den pryltokiga... 2
Svar
26
· Visningar
4 527
Senast: Nominous
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka