Bukefalos 28 år!

Edette har fått Erika Lickhammer att hitta nya vägar

Kollegorna på tävlingarna hemma i Holland reagerar inte längre när Erika Lickhammer van Helmond parkerar sig i ett hörn med skimmeln Edette på framhoppningen. Särskilt många språng innan de ska in på banan blir det inte med det heta stoet, men nu har de hittat ett system som fungerar och placeringarna börjar trilla in. "Sedan jag slutade försöka träna henne hemma har det bara gått bättre och bättre", konstaterar Erika.
 
Kollegorna på tävlingarna hemma i Holland reagerar inte längre när Erika Lickhammer van Helmond parkerar sig i ett hörn med skimmeln Edette på framhoppningen. Särskilt många språng innan de ska in på banan blir det inte med det heta stoet, men nu har de hittat ett system som fungerar och placeringarna börjar trilla in. "Sedan jag slutade försöka träna henne hemma har det bara gått bättre och bättre", konstaterar Erika.
Underbar läsning :heart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev en finfin avslutning på tävlingarna i Lier för Erika Lickhammer. Tillsammans med unga Edette tog de en placering i Grand...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket ridning den här veckan – räknar jag från lördag till lördag så kommer det bli totalt 5 ggr. Vilket kanske inte var helt passande...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp