Edix Tudor

SkorpSmulan

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av denna sadel och har något att säga om den?
Hittar inte så mycket information när jag googlar.
 
Följer denna då jag också är lite nyfiken. Försöker hitta alternativ till en vanlig bomsadel till min känsliga häst som lätt får spänningar.
 
Följer denna då jag också är lite nyfiken. Försöker hitta alternativ till en vanlig bomsadel till min känsliga häst som lätt får spänningar.
Jag funderar mellan Edix Tudor och Maxflex Bella 2.
Det är så svårt när man inte har möjlighet att prova bara. Denna är det ju något bättre pris på också.
 
Jag funderar mellan Edix Tudor och Maxflex Bella 2.
Det är så svårt när man inte har möjlighet att prova bara. Denna är det ju något bättre pris på också.
Ja jag sitter också och jämför med Maxflex och det är så svårt. Det finns inte direkt mycket begagnat heller så det känns som att man helt enkelt får köpa nytt och sen hoppas på det bästa nästan. Jag vet inte riktigt vilken Maxflex som skulle passa bäst men spontant är jag rätt förtjust i Fado med sitt djupa ribbade säte.
 
Ja jag sitter också och jämför med Maxflex och det är så svårt. Det finns inte direkt mycket begagnat heller så det känns som att man helt enkelt får köpa nytt och sen hoppas på det bästa nästan. Jag vet inte riktigt vilken Maxflex som skulle passa bäst men spontant är jag rätt förtjust i Fado med sitt djupa ribbade säte.
Nej precis.
En vän har en maxflex och är väldigt nöjd, jag har känt på den och den känns himla trevlig, men det är en Valentin hon har och jag vill ha en dressyr.
 
Nej precis.
En vän har en maxflex och är väldigt nöjd, jag har känt på den och den känns himla trevlig, men det är en Valentin hon har och jag vill ha en dressyr.
Ja jag tycker det är svårt att hitta ÅF, speciellt i Skåne så det inte blir för långt att åka. Många verkar ha lagt av eller bytt märke.
 
Ja jag tycker det är svårt att hitta ÅF, speciellt i Skåne så det inte blir för långt att åka. Många verkar ha lagt av eller bytt märke.
Jag bor långt upp så här finns ingen alls på 100 mil. 😁
Jag hittar bara en åf för maxflex på nätet och två för tudorn.
 
Jag bor långt upp så här finns ingen alls på 100 mil. 😁
Jag hittar bara en åf för maxflex på nätet och två för tudorn.
Jag har hittat två ÅF för Maxflex, den stora ÅF som diskuteras i Maxflextråden som jag återupplivat och sen AJs h*sthälsa som har ett par olika modeller, oklart dock om de tar in mer än det som finns på hemsidan eller inte.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjohopp. Sitter och försöker hitta mig någon stadig padd att använda under min TCS. Nånting som ger kanal över ryggraden. Spanat lite...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Shixle
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
488
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 058
Senast: Zacci
·
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp