Egen ompekning av domän

G

Godis

Har jag förstått det här rätt nu? Kan jag köpa en domän på loopia och peka om den till ett annat webhotell men att man fortfarande betalar avgiften till loopia? Blir ju mycket billigare så har jag kommit fram till, då betalar man för domänen till loopia och bara webhotellet till webhotellet. Alltså inte bara skickar vidare adressen.
Sedan om jag avslutar webhotellet kan jag bara peka om domänen till loopia igen enkelt och parkera eller vad jag vill. :banana:
 
Sv: Egen ompekning av domän

borde fuka men ja e inte säker... vart ska du ha hotellet då? och varför kan du inte ha hotellet på loopia?
 
Sv: Egen ompekning av domän

Har redan betalat avgiften för webhotellet och det är det jag helst vill ha, men vill komma billigare undan med domänavgiften varje år.
 
Sv: Egen ompekning av domän

Det står på webhotellets hemsida: 0kr för egen ompekning av domän.
Flytt + 1 år och priset. Det måste ju betyda det..
 
Sv: Egen ompekning av domän

jag har min server på annat håll och har köpt domänerna av loopia.
fungerar utmärkt med ompekningen.
 
Sv: Egen ompekning av domän

Åh vad bra, du betalar alltså till loopia fast du har den på din server? :bump:
 
Sv: Egen ompekning av domän

Ja nu har jag fått svar från loopia också det ska gå hur enkelt som helst :) .
 

Liknande trådar

Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
528
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 127
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 085
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig. En häst ägdes...
2
Svar
38
· Visningar
5 151
Senast: Smedholt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp