El-avstängd i fem år

Sv: El-avstängd i fem år

Vadå ??? Springer inte hästar för att det är roligt och de vill vara först??? Om detta har använts under ett lopp vad har de inte för träningsmetoder hemma när ingen risk för upptäckt finns ???
 
Sv: El-avstängd i fem år

Vadå ??? Springer inte hästar för att det är roligt och de vill vara först??? Om detta har använts under ett lopp vad har de inte för träningsmetoder hemma när ingen risk för upptäckt finns ???

Nej, dom springer pga. instinkten, flykt.
Usch, det vill jag inte ens fundera på :crazy:
 
Sv: El-avstängd i fem år

Nej, dom springer pga. instinkten, flykt.
Usch, det vill jag inte ens fundera på :crazy:

Precis det jag också menar, räddaste hästen kommer först. Är den bara tillräckligt rädd för det som kan tänkas komma bakifrån så försöker den klara sig genom att springa på. Men påstå det till andra som menar att de springer för att det är roligt och vill vara först och att hästen har vinnarskalle!
 
Sv: El-avstängd i fem år

Precis det jag också menar, räddaste hästen kommer först. Är den bara tillräckligt rädd för det som kan tänkas komma bakifrån så försöker den klara sig genom att springa på. Men påstå det till andra som menar att de springer för att det är roligt och vill vara först och att hästen har vinnarskalle!

Hästens instinker; Flykt, Flock, Föda, Fortplantning. De fyra f;en.. Så vad sjutton kommer instinkten vinst ifrån? :D
Precis som du säger tror jag också, räddast vinner :smirk::eek:
 
Sv: El-avstängd i fem år

Gah *slå huvudet i bordet*
:rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Fem personer inblandade i travet har blivit avstängda för att ha varit inblandade i...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Det var rörigt i lärlingsloppet igår på Solvalla. Fyra omstarter och snäv körning innebar...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) New York State Racing and Wagering Board, som övervakar hästsporten i delstaten New York...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tjockistråden 3
  • Vi som pluggar del VII
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp