Bukefalos 28 år!

En ANNORLUNDA efterlysning

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

BJÖRKIS

Var i Göteborg för att kolla race i söndags. Massor av fina hästar och annat skojj. PLUS ett väldigt vacker kille, som jag inte vet namnet på. Förresten - jag vet ingenting om denna människa. Nån som kan hjälpa till?
Han träckte Fredrik Reuterskiölds häst i lopp 7 (Le Coursemicheur). Bar hatt och stövlar.
Sällan Marie spanar in guys, men den här killen! Ojoj. Jag vill veta vem han är :laugh:
Finingen finns med vinnarbilden från GBG. Står längst till höger och håller i hästen.
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Jag tror att jag vet vem du menar. Fredrik har en kille som träcker åt honom som alltid ser så trevlig ut. Vet inget mer om honom men du får väl åka ner och gå på besök hos Fredrik!
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Om jag kommer i väg till Jägers på Fredag så kan jag fråga Fredrik !
Hej från hambo som älskar Kärlek ......
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

whaiii! Hoppas du får tag i snyggingen!!! ;) vill se bilden på honom ;)
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Ha, va söta ni är som hjälper mig i mitt detektivarbete, skrattar :D
Jag är inte den som vänder mig om efter pojkar, men den här vackra saken kunde jag inte låta bli att titta på. Och det stör mig som f*n att jag inte vet vem han är! Om det är Chucky? Jag har inte en aning - men jag vill gärna ha reda på det. Skulle dock inte bli ett dugg förvånad om snubben är både gift och har barn. Eller nästan ännu värre - homosexuell :crazy:

Har ni mer info? Va inte blyga att ge mig dessa i så fall *s* :angel:
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Precis som Miss QT skriver så är det Chucky du menar. Jobbar med honom dagligen hos Fredrik men om han är så himlans snygg vet jag ju inte... :D Smaken är ju, som bekant, som baken! Får nog tyvärr meddela dig att han har flickvän... Kommer från Brasilien och har jobbat hos oss i snart ett år. Pratar ingen svenska och engelskan går bättre för varje dag!
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Haha, fick ett PM om att han har sällskap. Och ne - man behöver inte vara rädd för att jag är en pojkvänsknyckare =)
Mitt ex lärde mig hela bibeln om hur man INTE ska uppföra sig. Och jag skulle aldrig utsätta någon annan för samma sak, hua :(
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

min fråga är då, han som sitter hästen med bläsen och o westernsadeln, är det han som är Chucky? :o
 
Sv: En ANNORLUNDA efterlysning

Dax att överväga om vi verkligen ska hålla på att diskutera namngivna individer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp